Vragen over bestellen

Hieronder vindt u antwoorden terug op vaak gestelde vragen betreffende bestellen: 

  1. Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen? Nee, dit hoeft niet. Een account is vooral handig wanneer u opnieuw wilt bestellen op onze site. Uw profiel is dan al aangemaakt en u hoeft niet weer alle gegevens in te voeren. U kan ook kijken wat u in het verleden hebt besteld: handig voor bijbestellingen.
  2. Ik had graag meer of minder labels gehad dan wat Labelstudio aangeeft: De aangegeven hoeveelheid per product staat duidelijk omschreven. Het is technisch niet mogelijk om minder labels te drukken dan staat aangegeven. Had u graag meerdere labels besteld dan wat staat aangegeven, gelieve dan contact op te nemen per mail voor een persoonlijke offerte. 
  3. Ik heb mijn bestelling geplaats en betaald, wat nu? U krijgt een bevestigingsmail van ons wanneer we uw bestelling en betaling ontvangen hebben. We verzenden binnen de 3 dagen na het ontvangen van uw betaling. Ook wanneer uw bestelling verzonden wordt, krijgt u een mailtje. 
  4. Kan ik een bestelling bij Labelstudio ook laten inpakken als cadeautje? Natuurlijk! Vink hiervoor het hokje cadeauverpakking aan bij het bestellingsoverzicht. Zijn niet alle bestelde items bestemd als cadeautje? Gelieve dit dan duidelijk te beschrijven bij "opmerkingen bij de bestelling"... anders worden alle items in het winkelwagentje ingepakt als cadeautje! Graag een kaartje met boodschap aan het cadeautje? Dat kan ook: noteer de tekst in het veld bij "gift card". U kan ook een cadeaubon schenken ter waarde van €10, €15 of €20 (of combinaties) die we naar u of de gelukkige opsturen: heel leuk als verjaardagscadeautje, kraamgeschenkje, voor de feestdagen, bij een verhuis,... Elke bon heeft een specifieke couponcode waardoor enkel de eigenaar de korting kan opeisen. Na gebruik vervalt deze code en is de bon dan ook onbruikbaar. Cadeaubonnen worden altijd gratis mooi verpakt: u hoeft geen cadeauverpakking te kopen.
  5. Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres? Ja, dat kan! Geef het vereiste bezorgadres op. Maakt u zich geen zorgen: we sturen niet nog eens een betalingsbewijsje mee, dus niemand zal de kostprijs van uw pakje te weten komen. Het betalingsoverzicht hebt u immers reeds per mail van ons ontvangen. 
  6. Ik ben zelfstandige ondernemer en had graag een persoonlijk ontwerp gehad: neemt u alstublieft contact op via mail info@labelstudio.be en laat uw gegevens en vraag achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op voor verdere bespreking! 

Werd uw vraag niet beantwoord na het lezen bovenstaande tekst? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@labelstudio.be