Vragen over levering

Deze tekst behandelt veelgestelde vragen over leveringen:

  1. Wat is er inbegrepen in de prijs? In de prijs is het product en BTW inbegrepen. Verzendkost bedraagt €2 voor België en €3 voor Nederland ongeacht de grootte van uw bestelling.
  2. Wat als ik het verkeerde product besteld heb? Of de verkeerde tekst heb doorgegeven? Bestellingen die zijn verwerkt en geprint kunnen niet meer geannuleerd of aangepast worden. Kijk daarom altijd goed de overzichtspagina na op spellingsfouten (hoofd- en kleine letters), kleurkeuze, lettertype,... Inkomende bestellingen zullen niet geprint worden binnen het volgende uur. Als U dus binnen deze tijd uw fout hebt ingezien, kan u razendsnel een mail sturen met daarin de aangepaste versie duidelijk beschreven zodat we uw bestelling alsnog kunnen veranderen! Bestellingen kunnen dus binnen de tijd nog aangepast worden maar nooit geannuleerd of terugbetaald worden. 
  3. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? We doen uw bestelling op de post binnen de 3 dagen nadat we uw betaling hebben ontvangen. Soms is dit vroeger, zonder meerkost uiteraard! U krijgt hiervan een email bericht in uw mailbox. Hebt u geen mailtje van ons ontvangen? Controleer dan je spambox. 
  4. Wat als ik ontevreden ben over mijn bestelling? Hebt u klachten? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@labelstudio.be, beschrijf het probleem en laat uw contactgegevens na. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en werken samen aan een oplossing!
  5. Door het gebruik van jullie producten, heb ik schade aan mijn goederen! Per product zenden we steeds een gebruiksaanwijzing mee. Wanneer u deze niet goed toepast (vb. instrijklabel ingestreken op delicaat textiel, te lang gestreken,...), kunnen wij hier niet verantwoordelijk voor gesteld worden. 

Toch niet het juiste antwoord gevonden op uw vraag? Stel ze dan via info@labelstudio.be en we behandelen uw vraag zo snel mogelijk!